Informaţii privind acordarea burselor în semestrul II, an univ. 2015-2016
Burse de merit şi studiu
Toți studenții doritori să aplice pentru bursa de merit sau studiu din semestrul II al anului universitar 2015/2016, vor semna la secretariatul Facultății de Matematică şi Informatică, în perioada 25 februarie – 3 martie 2016, între orele 09:00-12:00 sau la reprezentantul de an pentru acordarea burselor.
Burse sociale
Dosarele pentru bursele sociale şi medicale se depun la secretariat în perioada 25 februarie – 3 martie 2016 între orele 9:00-12:00.
Studenţii care provin din familii ale căror venituri lunare nete medii pe membru de familie sunt mai mici decât cuantumul salariului minim pe economie vor depune dosar pentru bursă socială.
Venitul net maxim admis: 779 lei/membru de familie.
Dosarul pentru bursa socială va cuprinde:
- cerere tip, conform Anexei 5, vizata de către secretariatul facultăţii;
- copie a buletinului / cărţii de identitate;
- copii ale buletinelor / cărților de identitate ale părinților;
- copii ale certificatelor de naştere şi ale buletinelor/ cărților de identitate (dacă este cazul), ale celorlalți membri ai familiei, aflați în întreținerea părinților;
- adeverințe de elev sau de student pentru membrii familiei care urmează o formă de învățământ;
- declarații pe propria răspundere a unuia dintre părinți, dată la notar sau la primăria localității în care îşi are domiciliul, pentru copii minori aflați în întreținerea familiei, care nu urmează o formă de învățământ si nici nu obțin venituri proprii;
- adeverințe privind cuantumul alocației primite pentru copiii minori cu probleme medicale;
- documente justificative privind veniturile studenților titulari ai cererii pentru acordarea bursei sociale si ale părinților acestora, după caz:
- cupoane sau adeverință de la Casa de Pensii privind cuantumul pensiei (indiferent de natura acesteia) pentru lunile noiembrie, decembrie 2015, ianuarie 2016;
- adeverința de şomaj;
- adeverința de venit net, etc.;
- declarație pe propria răspundere dată de fiecare părinte care nu obţine nici un fel de venit, în faţa unui notar sau la primăria localităţii în care îşi are domiciliul.
În vederea obţinerii unei burse de ajutor social, studenţii care solicită burse pe motive medicale vor depune următoarele documente:
- cerere tip, conform Anexei 5, vizată de către secretariatul facultăţii;
- copie a buletinului / cărţii de identitate;
- certificat medical eliberat de un medic specialist (care a promovat examenul de specialitate în domeniul diagnosticului sau medic primar cu competenţe în domeniul diagnosticului), respectiv Certificat de încadrare în grad de handicap permanent grav sau accentuat.
În certificatul medical prezentat de student se va menţiona în mod obligatoriu încadrarea diagnosticului în categoriile de boli specificate la art.17, aliniatul (3), punctul 3).
Informații suplimentare sunt disponibile în regulamentul de acordare a burselor.