Programare Windows |
trul |
|||||
Cadre didactice indrumatoare |
|
Obiective |
Cunoasterea structurii si modului de functionare a sistemelor din familia Microsoft Windows; Cunoasterea elementelor fundamentale ale Win32 API; Formarea capacitatii de a realiza aplicatii folosind mediul Visual C++ |
Continut |
1. Resurse pentru programare sub Windows
2. Trecere in revista a sistemului de operare Windows 3. Trecere in reviosta a Win32 API 4. Trecere in revista a Microsoft Foundation Classes 5. Exemple de aplicatii Windows scrise in Win32 API 6. Clase de fereastra si gestiunea ferestrelor 7. Controale de tip fereastra descendent 8. Gestiunea mesajelor 9. Grafica sub Windows: Contexte de dispozitiv 10. Gestiunea resurselor 11. Gestiunea intrarilor: tastatura, mouse, timer 12. Biblioteci cu legare dinamica 13. Registry si fisiere de initializare 14. Alte elemente de grafica sub Windows |
Bibliografie |
1. PETZOLD C., Programming Windows, Microsoft Press, 1998
2. ORDEAN M., Programarea aplicatiilor C sub Windows, Editura Microinformatica, 1996 3. TOTH V., Visual C++ Unleashed, Sams Publishing, 1996 4. GREGORY K., Special Edition Using Visual C++ 6, Pearson, 1998 5. KING A., Inside Windows 95, Microsoft Press, 1994 7. CALVERT C., Teach Yourself Windows Programming in 21 Days, SAMS Publishing, 1993 8. HOULETTE F. et al, Insider's Guide to Windows 95 Programming, Que Corporation, 1995 9. * * *, Documentatii ale sistemelor Microsoft Windows 9x/NT/2000/XP 10. * * *, Documentatii ale produselor Microsoft Visual C++, Borland Delphi 11. * * *, Documentatii ale produselor: gcc, mingw, cygwin |
Evaluare |
Fiecare student trebuie sa demonstreze ca a atins un nivel acceptabil de cunoastere si intelegere a domeniului, ca este capabil sa exprime cunostintele intr-o forma coerenta, ca are capacitatea de a stabili anumite conexiuni si de a utiliza cunostintele in rezolvarea unor probleme. Accesul la examen este conditionat de predarea lucrarilor de laborator. Nota finala va avea in vedere activitatea de laborator si lucrarea scrisa, astfel: 30% activitatea de la laborator (frecventa, respectarea termenelor de predare, etc; calitatea lucrarilor de laborator, documentatiilor, etc.); 70% examen scris in sesiunea de examene.
|