Depunerea cererilor de reînmatriculare, prelungire, întrerupere de studii, reluarea studiilor pentru anul universitar 2018-2019, de către studenții Programului postuniversitar de pregătire în Informatică
Cererile de reînmatriculare, prelungire, întrerupere de studii sau reluarea studiilor se trimit scanate prin email în perioada 19-21 septembrie 2018 la secretariatul facultăţii, doamnei Nechita Veronica, e-mail: vnechita@math.ubbcluj.ro.
În 24 septembrie 2018, studenţii care au trimis cererea pentru reînmatriculare, prin email, se vor prezenta la secretariatul facultăţii între orele 9:00-12:00 pentru a depune cererea de reînmatriculare în original, a achita taxa de reînmatriculare şi prima rată a taxei de şcolarizare precum şi întocmirea contractului de şcolarizare pentru anul universitar 2018-2019.
Cererile de prelungire, întrerupere de studii sau reluarea studiilor se vor depune la secretariat în original în 24 septembrie 2018, între orele 9:00-12:00.
Formularele tipizate se găsesc la secretariat sau la sfârşitul prezentului anunţ.
1. În cazul exmatriculării/reînmatriculării:
Studenţii din anul II care se află în această situaţie au posibilitatea depunerii unei cereri de reînmatriculare.
Taxa de reînmatriculare este de 200 de lei.
2. În cazul întreruperii studiilor:
Studentul trebuie să fi urmat cel puţin 2 semestre pentru a-şi putea întrerupe studiile şi să depună o cerere de întrerupere a studiilor.
3. În cazul reluării studiilor:
Studenţii care îşi reiau studiile, în cazul celor de la taxă, vor plăti taxa de şcolarizare prevăzută pentru anul universitar în care revin la studii şi să depună o cerere de reluare a studiilor. Pentru anul universitar 2018-2019 taxa de şcolarizare se achită în două rate, fiecare a câte 2500 lei.
Cerere de intrerupere a studiilor PUI 2018.rtf
Cerere de prelungire a studiilor PUI 2018.rtf
Cerere de reinmatriculare PUI 2018.rtf
Cerere de reluare a studiilor PUI 2018.rtf