Calendar, acte necesare și procedura de înscriere la examenul de disertație în sesiunea septembrie 2024
Această procedură este destinată studenților care doresc să susțină examenul de disertație în sesiunea septembrie 2024.
- Se testează similaritatea lucrării de disertație folosind Turnitin:
- Se contactează șefii de grupe pentru a primi acces la softul Turnitin;
- Se testează gradul de similaritate al lucrării de disertație folosind Turnitin fără aplicarea vreunui filtru;
- Dacă pragul de 20% este depășit din motive bine întemeiate (ex. bibliografie, articol propriu publicat etc), împreună cu coordonatorul științific se stabilesc filtrele care se aplică și se generează astfel raportul de similaritate.
- Studenții se asigură în timp util că au acces la platforma https://www.cs.ubbcluj.ro/apps/lucrari și că în platformă le apare numele profesorului coordonator.
- Până la data de 27 august 2024, ora 23:00 încarcă în platforma de la adresa https://www.cs.ubbcluj.ro/apps/lucrari:
- versiunea finală a lucrării în format PDF, împreună cu abstractul în limba engleză integrat imediat după pagina de titlu;
- o arhivă ZIP conținând aplicația (dacă este cazul) și anexa 5 (Declarație pe proprie răspundere privind autenticitatea lucrării de disertație);
- Până la data de 30 august 2024, ora 14:00, cadrele didactice îndrumătoare își vor da acordul pentru susținere; studenții ale căror lucrări de disertație nu au primit avizul cadrului didactic până la această dată/oră, nu vor fi acceptați la înscriere pentru examenul de disertație.
- În perioada 26 august 2024, ora 8,00 – 29 august 2024, ora 20,00 se înscriu pentru susținerea lucrării de disertație, prin încărcarea documentelor scanate la adresa: https://inscrieri.ubbcluj.ro/ifs/, a documentelor prevăzute mai jos:
Documente scanate în format PDF într-un singur fișier zip necesare pentru înscriere:
- Certificatul de naștere – copie scanată în format pdf;
- Pașaport – pentru cetățenii străini;
- Diploma echivalentă acesteia; – diploma de licență și foaia matricolă/suplimentul la diplomă (pentru diplomele însoțite de foaie matricolă/suplimentul la diplomă) sau diploma echivalentă acesteia;
- Diploma de Bacalaureat și foaia matricolă (pentru diplomele însoțite de foaie matricolă) sau diploma echivalentă acesteia – pentru absolvenții altor universități decât cei ai UBB.
- Foaia matricolă de la liceu – copie scanată în format pdf;
- Documentul care a permis accesul la studii, in cazul cetățenilor străini
- Cerere tip de înscriere – după completare se va lista, semna și trimite în format pdf;
Pentru promoțiile mai vechi, absolvenții sunt rugați odată cu trimiterea cererii de înscriere la examenul de disertație să trimită următoarele documente scanate in format pdf într-un singur fișier zip:
- Certificatul de naștere – copie scanată în format pdf;
- Pașaport – pentru cetățenii străini;
- Diploma echivalentă acesteia; – diploma de licență și foaia matricolă/suplimentul la diplomă (pentru diplomele însoțite de foaie matricolă/suplimentul la diplomă) sau diploma echivalentă acesteia;
- Diploma de Bacalaureat și foaia matricolă (pentru diplomele însoțite de foaie matricolă) sau diploma echivalentă acesteia – pentru absolvenții altor universități decât cei ai UBB.
- Foaia matricolă de la liceu – copie scanată în format pdf;
- Documentul care a permis accesul la studii, in cazul cetățenilor străini
- Cerere tip de înscriere – după completare se va lista, semna și trimite în format pdf;
- Dovada achitării taxei pentru cei care sunt la a treia prezentare la examenul de disertație sau absolvenții promoțiilor 2021 și anterioare 2021 (1500 RON);
- In data de 3 septembrie 2024 vor fi afișate informațiile cu privire la planificarea examenului de disertație.
- În data de 4 septembrie 2023 candidații participă față în față la prezentarea și susținerea lucrării de disertație.
NOTĂ: Consiliul Facultății își rezervă dreptul de a compatibiliza calendarul pentru desfășurarea examenului de disertație cu reglementările ulterioare care pot să apară.