Anunţuri din categoria: Anunţuri contracte de studiu

În atenţia studenţilor care în anul universitar 2014-2015 au ocupat un loc bugetat și au beneficiat de bursă socială

Studenții care în anul universitar 2014-2015 au ocupat un loc bugetat și au beneficiat de bursă socială, pentru a-și păstra în continuare locul bugetat, trebuie să depună acte doveditoare de venit pentru lunile iunie, iulie și august 2015 în perioada 14-15 septembrie 2015, între orele 9:00-12:00 la secretariat. Modelul cererii este atașat. model cerere si

Depunerea cererilor pentru recunoaşterea disciplinelor şi de promovare a 2 ani de studiu într-un an universitar

Cererile pentru recunoaşterea disciplinelor se pot depune la secretariatul facultăţii în data de 16 septembrie 2015 între orele 9:00-12:00. Cererile vor fi însoţite de fişa disciplinei pentru care se solicită recunoaşterea. Cererile de promovare a 2 ani de studiu într-un an universitar se depun în data de 16 septembrie 2015 între orele 9:00-12:00. cerere recunoastere

Depunerea cererilor pentru reînmatriculare, reluarea, prelungirea şi întreruperea studiilor

Cererile pentru reînmatriculare, reluarea, prelungirea şi întreruperea studiilor se depun în perioada 10-11 septembrie 2015 la secretariatul facultăţii între orele 9:00-12:00. Pentru reînmatriculare, odată cu depunerea cererii, se achită taxa de reînmatriculare şi prima rată a taxei de şcolarizare. cerere de reinmatriculare 2015.rtf cerere de reluare a studiilor 2015.rtf cerere de prelungire a studiilor 2015.rtf

Prezentarea disciplinelor opţionale propuse pentru anul universitar 2015-2016

Studenţii anului II din cadrul specializării Informatică (română şi engleză) sunt invitaţi să participe în data de 7 mai, ora 18, în sala N. Iorga (2/I) din Clădirea Centrală la prezentarea disciplinelor opţionale propuse pentru anul universitar 2015-2016. Agenda evenimentului cuprinde: Informaţii generale despre discipline opţionale şi indicaţii privind completarea contractelor de studiu; Prezentarea disciplinelor

Completarea contractelor de studii pentru anul universitar 2014/2015

Completarea în Academic Info a contractelor de studii de către studenții anului I se va realiza în perioada 20-28 septembrie anul curent. Pentru anii superiori, completarea/modificarea contractelor de studii este posibilă în perioada 1-28 septembrie anul curent. Predarea contractelor de studii, listate şi semnate, se va face la secretariatul facultății în intervalul 1-15 octombrie 2014

Reminder pentru studenţi: completarea contractelor de studiu

În perioada 3 iunie – 10 iunie, studenţii pot face completări sau modificări la contractele de studiu. Lista cursurilor opţionale a fost actualizată cu cursurile opţionale care se vor organiza anul viitor. Studenţii sunt rugaţi să îşi actualizeze contractele de studiu în acest sens.

Reminder pentru studenţi: deadline-ul pentru alegerea cursurilor opţionale este 29 mai

Reamintim studenţilor că termenul limită de alegere a cursurilor opţionale este 29 mai 2014. După această dată, se vor decide ce cursuri opţionale se vor tine şi care se vor elimina (din cauza numărului insuficient de studenţi). În perioada 3-10 iunie studenţii pot face completări sau modificări la contracte, dar alegând numai cursuri opţionale dintre

Alegerea cursurilor optionale si completarea contractelor de studiu pentru anul universitar 2014-2015

In perioada urmatoare, studentii din anul I si II (Licenta), anul III (Ingineria Informatiei) si anul I (Master) trebuie sa facă alegerea cursurilor optionale pentru anul universitar urmator, dupa următoarea metodologie: In perioada 20 mai – 29 mai 2014 fiecare student realizeaza alegerea cursurilor optionale prin completarea contractelor de studiu pentru anul urmator in aplicatia

Predarea contractelor de studiu de către studenţii anului I

Predarea contractelor de studiu de către studenţii anului I se va face luni 30 septembrie la festivitatea de deschidere a anului universitar 2013/2014.

Completarea contractului de studiu pentru anul universitar 2013/2014

In intervalul 12 septembrie – 30 septembrie 2013 studenţii vor putea completa on-line contractele de studiu prin intermediul aplicaţiei ACADEMICINFO aflată la adresa https://academicinfo.ubbcluj.ro/. Pe moment va fi activ doar butonul de Salveaza Contract, iar butonul de Listare Contract va fi inactiv. Acest buton va fi activat în perioada 26-30 septembrie 2013. Pentru studenţii anului