Anunţuri din categoria: Anunţuri contracte de studiu
Anunț privind completarea contractelor de studiu pentru anul universitar 2024/2025
Studenții din anul II și III nivel licență și anul II master (an universitar 2024/2025) au obligația să completeze Contractul de studii pentru anul universitar 2024/2025 în aplicația AcademicInfo pana la data de 4 octombrie 2024. Lista de cursuri opționale și planurile de învățământ sunt disponibile la adresa: https://www.cs.ubbcluj.ro/planuri-de-invatamant-valabile-in-anul-universitar-2024-2025/. Alegerea se face în urma consultării
Depunerea cererilor de reînmatriculare, prelungire, întrerupere de studii, echivalare de discipline, reluarea studiilor pentru anul universitar 2024-2025
Cererile de reînmatriculare, prelungire, întrerupere de studii, echivalare de discipline, reluarea studiilor se depun prin completarea formularului și încărcarea acestora în perioada 1-8 septembrie 2024 în formularul: https://forms.gle/hB6LaHj7vHDfhe1i8 Formularele tipizate se găsesc la sfârșitul prezentului anunț. Taxele aferente se plătesc în Academic Info conform perioadei specificate în cerere. Contractul de studiu se completează în Academic Info în perioada 22-30 septembrie 2024. Studenții cărora le-a fost aprobată
Lista cursurilor opţionale alese pentru anul universitar 2024-2025 și actualizarea contractului de studiu
Studenții sunt rugați să își verifice contractul de studiu pentru eventualele modificări la cursurile opționale în conformitate cu cursurile opționale alese care vor fi normate în anul universitar 2024/2025. Toate cursurile care nu se vor tine în anul universitar 2024/2025 și au fost alese de către studenți au fost eliminate, fiind absolut necesar ca fiecare
Anunț privind completarea contractelor de studiu pentru anul universitar 2024/2025
Studenții din anul I și II nivel licență și anul I master (an universitar 2023/2024) au obligația să completeze Contractul de studii pentru anul universitar 2024/2025 în aplicația AcademicInfo în perioada 1-31 mai 2024. Lista de cursuri opționale și planurile de învățământ sunt disponibile la adresa: https://www.cs.ubbcluj.ro/planuri-de-invatamant-valabile-in-anul-universitar-2024-2025/. Alegerea se face în urma consultării fișelor de disciplină disponibile
Depunerea cererilor de reînmatriculare, prelungire, întrerupere de studii, reluarea studiilor pentru anul universitar 2023-2024
Cererile de reînmatriculare, întrerupere de studii, reluarea studiilor se depun prin completarea formularului și încărcarea acestora în perioada 1 – 7 septembrie 2023 în formularul: https://forms.gle/eLBMsmKSzb4omkR7A Formularele tipizate se găsesc la sfârșitul prezentului anunț. Taxele aferente se plătesc în Academic Info conform perioadei specificate în cerere. Contractul de studiu se completează în ACADEMIC INFO în perioada 22-30 septembrie 2023. Studenții cărora le-a
Anunt privind completarea contractelor de studiu pentru anul universitar 2023/2024
Studentii din anul I şi II nivel licenţă şi anul I master (an universitar 2022/2023) au obligatia sa completeze Contractul de studii in aplicatia AcademicInfo ȋn perioada 2-31 mai 2023. Lista de cursuri optionale si planurile de invatamant este disponibila la adresa: https://www.cs.ubbcluj.ro/planuri-de-invatamant-valabile-in-anul-universitar-2023-2024/ Alegerea se face in urma consultarii fiselor de disciplina disponibile la adresa
In atenția studenților de la specializările Matematică Informatică româna și engleză
Studenții specializărilor Matematică Informatică româna și engleză care se regăsesc cu numărul matricol în această listă și care și-au ales ca disciplină opțională cursul de „Rețele de Calculatoare”, cod MLR5002 sau MLE5002 ținut la specializările Informatică română și Informatică engleză, sunt rugați să își modifice de urgență contractul de studiu înlocuind cursul anterior cu disciplina
Completarea contractelor de studii pentru anul universitar 2022/2023
Completarea în Academic Info a contractelor de studii de către studenții anului I se va realiza în perioada 23-30 septembrie 2022. Pentru anii superiori, completarea/modificarea contractelor de studii este posibilă până în data 30 septembrie anul curent. Predarea contractelor de studii, listate și semnate, se va face, după cum urmează: Studenții anului I nivel licență își vor
In atenția studenților care au depus cereri de reînmatriculare
Toate cererile de reînmatriculare precum și deciziile aferente de echivalare a disciplinelor depuse de către studenți au fost avizate favorabil. In perioada 16-19 septembrie 2022, studenții își vor achita taxa de reînmatriculare la casieria facultății. Studenții vor achita, odată cu taxa de reînmatriculare, eventualul debit restant din anii universitari anteriori în care au urmat programele
In atenția studenților care au depus cereri pentru prelungire de școlaritate
Studenții care au depus cereri pentru prelungire de școlaritate vor putea să-și încheie contractele de studiu in perioada 25-26 septembrie in Academic Info.