Cerere pentru restituirea taxei de școlarizare 2024

Prin intermediul acestui formular se solicita restituirea taxei de ŞCOLARIZARE pentru următoarele categorii de candidați:

  1. Candidații care în urma concursului de admitere, sesiunea iulie 2024 au fost declarați admiși pe un loc cu taxă și solicită retragerea de pe locul cu taxă obținut la care au fost admiși. Acești candidați vor completa atât cererea de retragere în platforma admiterii cât și cererea de restituire a taxei de școlarizare.
  2. Candidații care solicită restituirea taxei de înscriere la concursul de admitere (candidații care au achitat taxa de procesare și înscriere dublu).

Dacă un candidat se află în una din situațiile de mai sus, procedura de restituire a taxelor este următoarea:

Candidatul completează formularul:

https://forms.gle/suL1D8x5SB8hV58z6

după care încarcă următoarele documente:

  1. Cerere de restituire a taxei;
  2. Cererea de retragere generată din platforma admiterii;
  3. Copie a documentului de plată din platforma de înscriere (RRN-ul sau ordinul de plată, sau extras de cont);
  4. Contul IBAN al candidatului (document oficial, scanat). NU se acceptă contul IBAN scris de mână sau contul IBAN al părinților;
  5. O copie scanată după cartea de identitate.

Cererile depuse în perioada 31 iulie 2024 – 1 septembrie 2024, vor fi procesate în perioada 2-4 septembrie 2024 și se vor înainta la Serviciul Financiar pentru a se putea opera restituirile în contul candidatului. Cererile depuse în perioada 2 septembrie 2024-29 septembrie 2024 se vor centraliza la nivelul facultății și vor fi înaintate la Serviciul Financiar al UBB pentru operarea restituirii taxei solicitate în contul beneficiarului după data de 1 octombrie 2024.