Calendarul organizării examenului de disertație, sesiunea septembrie 2021
- În perioada 6 august 2021, ora 00:00 - 31 august 2021, ora 16:00, studenții încarcă lucrarea finală (însoțită de abstract, Anexa 5 și aplicație – dacă este cazul) la adresa https://www.cs.ubbcluj.ro/apps/lucrari
- Studenții se asigură în timp util că au acces la platforma https://www.cs.ubbcluj.ro/apps/lucrari și că în platformă le apare numele profesorului coordonator.
- Studenții care nu mai au conturi active de MS Teams, vor introduce în platformă în locul contului de MS Teams o adresă de email validă pe care vor primi detaliile de conectare și se vor conecta la MS Teams ca și guest.
Studenții testează similaritatea lucrării de licență/disertație folosind softul antiplagiat Turnitin:
- Se contactează șefii de grupe pentru a primi acces la softul Turnitin;
- Se testează gradul de similaritate al lucrării folosind Turnitin fără aplicarea vreunui filtru;
- Dacă pragul de 30% este depășit din motive bine întemeiate (ex. bibliografie, articol propriu publicat etc), împreună cu coordonatorul științific se stabilesc filtrele care se aplică și se generează astfel raportul de similaritate.
- Până la data de 1 septembrie, ora 14:00, cadrele didactice îndrumătoare își vor da acordul pentru susținere; studenții ale căror lucrări de disertație nu au primit avizul cadrului didactic până la această dată/oră, nu vor fi acceptați la înscriere pentru examenul de disertație.
- În perioada 1 septembrie 2021, ora 15:00 – 2 septembrie 2021, ora 15:00, studenții se înscriu pentru susținerea examenului de disertație, prin încărcarea scanată a documentelor (într-un singur fișier în format PDF arhivat ca ZIP) la adresa: https://inscrieri.ubbcluj.ro/ifs/ după cum urmează:
- Diploma de Bacalaureat și foaia matricolă (pentru diplomele însoțite de foaie matricolă) sau diploma echivalentă acesteia – pentru absolvenţii care nu le au depuse la dosarul de la facultate;
- Diploma de licență și foaia matricolă/suplimentul la diplomă (pentru diplomele însoțite de foaie matricolă/suplimentul la diplomă) sau diploma echivalentă acesteia - pentru absolvenţii care nu le au depuse la dosarul de la facultate;
- Copie certificatul de naștere;
- Cartea de identitate, în situațiile în care:
- certificatul de naștere nu conține Codul Numeric Personal;
- certificatul de naștere este vechi și se specifică raionul și nu județul;
- denumirea oficială a localității s-a schimbat;
- Pentru absolvenţii ale căror documente se găsesc la dosarul personal vor fi pregătite următoarele documente la secretariatul facultăţii în copii şi nu mai este nevoie să fie trimise scanate: diploma de bacalaureat și foaia matricolă (pentru diplomele însoțite de foaie matricolă) sau diploma echivalentă acesteia; – diploma de licență și foaia matricolă/suplimentul la diplomă (pentru diplomele însoțite de foaie matricolă/suplimentul la diplomă) sau diploma echivalentă acesteia;
Pentru promoțiile mai vechi, absolvenții sunt rugați ca odată cu trimiterea cererii de înscriere la examenul de licență să trimită şi următoarele documente:
- Diploma de Bacalaureat și foaia matricolă sau diploma echivalentă acesteia;
- Diploma de licență și foaia matricolă/suplimentul la diplomă (pentru diplomele însoțite de foaie matricolă/suplimentul la diplomă) sau diploma echivalentă acesteia;
- Copie certificatul de naștere;
- Cartea de identitate, în situațiile în care:
- certificatul de naștere nu conține Codul Numeric Personal;
- certificatul de naștere este vechi și se specifică raionul și nu județul;
- denumirea oficială a localității s-a schimbat;
- Dovada achitării taxei pentru absolvenții înscriși într-o sesiune anterioară la examenul de disertație sau absolvenții promoțiilor 2018 și anterioare 2018 (1500 RON).
- Comunicarea dintre studenți și secretarul comisiei se va face prin intermediul adreselor de e-mail folosite de către studenți pentru încărcarea lucrării.
- În data de 3 septembrie 2021 participă in platforma MS Teams la sustinerea lucrării de disertație, de pe laptop sau desktop cu cameră video și microfon.
- Pentru susținere, studenții vor utiliza varianta desktop a MS Teams care permite ca în același timp să se facă și screen sharing și video sharing.